diumenge, 4 de febrer del 2007

Una setmaneta

Hola a tothom!

Primer de tot, excuses per la desconnexió durant aquesta primera setmaneta. La veritat és que el tema del jetlag fa mal, mooooolt de mal. Penseu que me'n vaig al llit a l'equivalent de les 6 de la tarda de Barcelona... Em costa horrors dormir, però bé, ja em vaig adaptant a l'horari thai.

Aquí la rutina dels àpats és curiosa, semblant a l'europea però amb menjar thai: et lleves a les 6, esmorzes cap a les 8 (jo, un cafè i ells... el que els hi fotis davant amb arròs), dines a les 12 (arròs o "lice", com diuen ells, amb quelcom més) i acabes sopant... bé, jo sopo a les 8 del vespre... jejejeje, ja sóc del país!!

Com us dic, del tema menjar, la veritat és que és boníssim i baratíssim, però es troba a faltar un tall de fuet o una mica de manxego, tot i que no ens queixarem, no. Una cosa curiosa: per dinar cada persona porta el seu arròs al vapor i un plat amb qualsevol cosa thai, el fica al mig de la taula i tothom menja de tot; vamos, com si a Barcelona cada u es porta el panet i un plat i fem festa!

En quant a la feina, doncs bé, interessant i motivadora. A més a més m'esperaven amb els braços oberts (inconscients!!!).
El meu dia a dia comença a les 6 del matí sortint del llit i acaba sobre les 18.30 tornant a l'hotel, després un passeig amb l'Erika, un soparet i a mirar pelis importades de casa. Per mi està bé i l'Erika també ho porta bé, però l'hotel li comença a pesar. Tot just comencem a mirar apartaments.

El cap de setmana fem excursions. La setmana passada varem anar a Koh Samet, una illeta a 2 hores de "casa", però va fer mal dia, potser un dels dies més freds de l'hivern... 27 graus! jajajajja. Flipareu, però aquí estan de rebaixes d'hivern, amb jerseis i bufandes als aparadors.

Bé, us passo unes fotos del cap de setmana de sol i platja i quan estigui més ben instal·lat ja faré més mails.

Una abraçada i ens veiem!

Pd: el de la foto és el meu colega de projecte.
Pd2: aquest finde anem al riu kwai, sí sí, el del pont :)